نوشته شده توسط : حامد

ساخت سوله

هر کدام از سوله ها دارای اجزای متفاوتی هستند که معمولا از روش هایی مانند جوشکاری، پیچ و مهره و دوختن برای اتصال آن ها به یکدیگر استفاده می کنند.

در رابطه با میزان قیمت ساخت سوله ها می توان گفت که عوامل مختلفی مانند وزن اسکلت و میزان فوندانسیون به کار برده شده در آن ، نوع زمین محل احداث و شیب زمین و تراکم خاک و طول و عرض و ارتفاع سوله و … در تعیین هزینه ساخت سوله دخیل هستند.

از انواع سوله ها می توان سوله تیرورقی، سوله خرپایی، سوله یو بی ام نام برد . امروزه استفاده از سوله های تیرورقی در قیاس با سوله های یو بی ام و علی الخصوص خرپایی کاهش یافته است.

سوله ها در موارد متعددی مورد استفاده قرار می گیرند :

ساخت سوله مرغداری

می توان از این سازه ها در ساخت سوله مرغداری ها و سالن های پرورش طیور استفاده نمود چرا که علاوه بر فضای کافی این سازه ها تهویه مطبوعی هم دارند .

ساخت سوله دامداری

ساخت سوله دامداری ها نیز مانند سالن های پرورش مرغ و طیور نیاز به فضای گسترده و اسکلت بندی مقاومی دارند از همین رو از سوله ها در این سازه ها استفاده می شود .

ساخت سوله ورزشی 

در سوله های ورزشی نیاز است تا سازه با دهانه ی بزرگ و بدون نگهدارنده میانی ساخته شود , زیبایی ظاهری سازه هم در این مورد اهمیت دارد .

یکی از موارد مهم در سوله قیمت آن است , برای محاسبه هزینه ساخت سوله باید به نکاتی از این دست توجه نمود :

ابعاد سوله

اندازه به طور مستقیم بر قیمت هر متر مربع سوله سبک و یا سنگین  تاثیر می گذارد. به طور کلی هزینه صرفه جویی در هر متر مربع و افزایش در اطراف آستانه های مشابه بدون در نظر گرفتن هر عامل دیگر، رخ می دهد.

محل پروژه 

ساختمان های فلزی به طور خاص برای مکان شما طراحی می‌شوند و استانداردهای محلی و بارها باید در آن ها تامین شود .

 

 



:: برچسب‌ها: ساخت سوله مرغداری , ساخت سوله دامداری , ساخت سوله , سوله , ساخت سوله ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله سازی 

سوله ها سازه های فلزی هستند که می توان از آن ها در ساخت کارخانه ها ، سالن های ورزشی ، انبار ها و فروشگاه ها استفاده نمود . در سوله سازه هایی با سقف شیبدار و دهانه هایی بزرگ ساخته می شوند. طراحی سوله توسط متخصصان و مهندسان آن و با استفاده از محاسبات دقیق و مهندسی انجام می شود. فاکتور هایی چون ابعاد سوله ، بارگزاری ها ، جرثقیل و … در فرایند ساخت دارای اهمیت است که از سوی کارفرما با مشورت کارشناس ساخت تعیین می شود.

 

میزان مقاومت و قدرت سوله ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است از همین رو هم باید به روز ترین و جدیدترین تجهیزات سوله سازی در ساخت سوله استفاده شود با نگاهی اجمالی به لیست شرکت های سوله سازی در می یابیم که تعدادی از این مجموعه ها امکان ساخت سازه ای با کیفیت عالی و مطلوب را ندارند چرا که علاوه بر اینکه دانش جامع و کاملی در این زمینه ندارند تجهیزات و ماشین آلاتشان هم مبتدی و قدیمی است .

سوله ساز برای افزایش مقاومت سازه های خود از پیچ و مهره به جهت اتصال قطعات سازه استفاده می کند , داشتن هزینه ی پایین در کنار سرعت بخشی به کار نصب و نیز داشتن مقاومت بالا در برابر انواع خوردگی و آتش سوزی ها ، از جمله عوامل تاثیر گذاری برای رونق پیدا کردن اسکلت های پیچ و مهره ای برای ساخت و اتصال انواع سوله ها شدند. به گونه ای که در حال حاضر بیشترین استفاده در اتصال اجزای گوناگون سوله را پیج و مهره ها دارند. که در کنار آن ها روش جوشکاری و استفاده از ماشین های دوخت و مونتاژ نیز در حال استفاده هستند.

سرعت سوله سازی در تهران و سایر شهرهای صنعتی همچون اصفهان بسیار افزایش یافته و استفاده از این سازه های فلزی بسیار فراگیر شده سوله سازی در اصفهان عمدتا به جهت نصب در شهرک های صنعتی ساخته می شود و به همین دلیل هم کیفیت سازه از اهمیت بالایی برخوردار است .

 



:: برچسب‌ها: سوله سازی , سوله سازی در تهران , سوله سازی در اصفهان , سوله ساز , تجهیزات سوله سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

خرید سوله 

همان گونه که اشاره شد طراحی سوله ها امری بسیار حساس و علمی است که باید صرفا به وسیله ی مهندسین این امر با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند : ابعاد و اندازه طول و عرض و ارتفاع سوله و دهانه، میزان تراکم خاک، میزان انواع بارهای وارده بر سوله، میزان فوندانسیون مناسب برای کار کردن در پیکره سوله و محاسبه بار دینامیکی انواع جرثقیل ها و … به عنوان مهم ترین عوامل دخیل در ساخت سوله ها انجام بپذیرد.

خرید سوله در شهرک صنعتی با هدف ساخت مراکز صنعتی همچون کارخانه ها , انبارها , سردخانه ها و .. صورت می پذیرد به همین دلیل هم فروش سوله در شهرک صنعتی رواج پیدا کرده است و در شهرهایی چون کرمان , اصفهان , تهران و .. بسیار فراگیر شده است فاکنور مهمی که درروش ساخت سازه تاثیر گذار است نوع آب و هوا و منطقه ی احداث و نصب سازه است به طور مثال خرید سوله در کرمان که به منظور استفاده در گاوداری ها , مرغداری ها , مکان های ورزشی و .. صورت می گیرد با خرید سوله در اصفهان و یا تهران متفاوت است این تفاوت ها شامل قیمت , میزان انسجام , فونداسیون و .. است .

برای خرید سوله باید به نکاتی توجه کرد یکی از این نکات میزان بودجه و سرمایه ای است که قرار است در این مورد صرف شود مورد بعدی نوع کاربرد سوله اینکه سازه برای استفاده در مراکز صنعتی تولید می شود و یا مراکز ورزشی و تولیدی ها و ..

هزینه ساخت سوله 

هزینه ساخت سوله و فونداسیون آن بر اساس تناژ میلگرد و حجم بتن محاسبه می شود که دوباره ارتباط مستقیم با نقشه طراحی شده پیدا می کند و گاها تا بیشتر از 3 برابر در نقشه های مختلف متفاوت است.

هزینه اجرای پوشش سقف بر اساس نوع پوشش و کیفیت مصالح آن بر حسب متر مربع زیر بنا متفاوت است.

معمولا جهت پوشش سقف از یک لایه ورق گالوانیزه ، یک لایه پشم شیشه و یک لایه توری مرغی و یا مصالح مشابه استفاده می شود که بسته به کیفیت مصالح مصرفی هزینه آن متغیر است.

 



:: برچسب‌ها: ساخت سوله , خرید سوله , خرید سوله در کرمان , هزینه ساخت سوله , فروش سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله

سوله ها در ابعاد و متراژهای گوناگونی ساخته می شوند که این بستگی به نوع نیاز و خواست خریدار است , کارفرما با تعیین انتظارات خود می تواند سازه متناسب با هدف و کاربریش تحویل بگیرد .

سوله و خصوصیات آن

سوله ها سازه هایی می باشند که از هر نظر با دیگر سازه ها متفاوت می باشد. سوله ها معمولا برای کار های صنعتی و بزرگ کاربرد دارند. قاب این نوع سازه ها معمولا با سایر سازه های دیگر متفاوت می باشد. سوله ها دارای ستون هایی با ابعاد بزرگ می باشند به همین دلیل برای اجرای انها از پروفیل هایی که در بازار هستند نمی توان استفاده کرد و باید جهت ساخت سوله ها اقدام نمود.

یکی از انواع سوله ها سوله فوق سبک صنعتی است , این نوع سوله ها که وزنی سبک و قیمتی مناسب ساخته می شوند در مواردی چون کاربری های صنعتی , تولیدی ها , سردخانه ها و انبارها و.. به کار گرفته می شوند .

سازنده سوله سبک با به کارگیری تکنیک های سبک سازی سوله می تواند سازه ای همانند سوله سبک قوسی طراحی نماید و آن را با دانش بالایی که در این زمینه دارد بسازد و به خریدارر تحویل دهد . خریداران در این میان می توانندسوله سبک دست دوم نیز تهیه کنند این در مواردی است که کیفیت سازه چندان مهم نباشد .

آنچه که در سوله ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است قیمت آن است , سوله ارزان بیش تر مورد استقبال قرار می گیرند البته قیمت پایین سازه نباید موجب کاهش کیفیت آن گردد .

نصب سوله

معمولاً اتصال اغلب قسمتهای یک سوله بوسیله پیچ و مهره و در مواردی نیز از طریق جوش انجام می‌گیرد. به دلیل اینکه تمامی قطعات سوله در کارخانه ساخت بالا ساخته می‌شوند و بیشتر اتصالات از نوع فلنجی بود معمولاً عملیات نصب در چند روز خاتمه می‌یابد و این امر باعث صرفه جویی فراوان در وقت و هزینه تمام شده می‌گردد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: خصوصیات سوله , نصب سوله , انواع سوله , سوله ارزان , سوله سبک , سوله سبک قوسی ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله

سوله ها اجزای معینی را دارا می باشند و اجزای مختلف سوله معمولا توسط مهندسین تحت بررسی قرار گرفته و محاسبه می شوند. اجزای سوله شامل قسمت های زیر می باشد:

1.قاب خمشی که شامل یک تکیه گاه شامل تیر ها و خر پا ها و یا رفترها می باشد.

2.مهار های طولی که در واقع به شکل لوله و یا قوطی می باشند.

3.باد بند های سقف که جزو مهار های عرضی می باشند.

4.میل مهار ها

5.زد که نام دیگر آن پایه بوده و دارای دو اندازه ی ۶ یا ۷ متری در بازار موجود می باشد.

6.بادبند هایی که به صورت پروفیل معمولا مورد استفاده قرار می گیرند.

7.نبشی سینه بند

8.براکت هایی که برای انتقال بار مربوط به جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد.

9.پوشش های سقف

10.دیواره ها

انواع سوله

سوله ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند : سوله های نو و سوله های دست دوم

سوله های دست دوم را یا می توان خریداری نمود و یا اجاره کرد , اجاره سوله در مواردی که واحد اقتصادی و یا صنعتی موقتی است انتخاب خوبی است اما در هنگام اجاره و یا خرید سوله دست دو باید این نکته را مدنظر داشت که سازه سالم و مقاوم باشد هرگونهه پوسیدگی و یا خرابی قطعات سازه موجب هزینه های هنگفتی خواهد شد .

مرکز فروش سوله دست دوم ما در اهواز اقدام به فروش سوله دست دوم در حد نو می کند که هم از لحاظ ظاهری شکیل و سالم است و هم از لحاظ فنی .

به دلیل گرمسیر بودن مناطقی چون اهواز فروش سوله دست دوم اهواز با مناطق سردسیر متفاوت است در مناطق گرمسیر نور خورشید و پوسیدگی های احتمالی از این جهت در نظر گرفته می شود و در مناطق سردسیر بار برف و یا تگرگ و..

سوله دست دوم ارزان را می توان از شرکت هایی که تجربه و دانش کافی در این زمینه دارند خریداری کرد , سوله دست دوم آماده از لحاظ زمانی بسیار به صرفه است و در مدت زمان کوتاهی آماده بهره برداری می گردد .

 


:: برچسب‌ها: خرید سوله , سوله دست دو , اجاره سوله , فروش سوله , سوله دست دوم اهواز ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

 

 سوله دست دوم

سوله یا سوله دست دوم یا سوله دمونتاژ یک سازه عظیم از جنس فولاد میباشد که با استفاده از نرم افزار های مهندسی تحت نظر کارشناسان سوله ساز و نرم افزار به وسیله پیچ و مهره ساخته میشود معمولا صنعتگران و کسانی که نیاز به راه اندازی کسب و کار خود در حوزه صنعت را دارند از سوله دست دوم در حد نو  و یا سوله نو استفاده میکنند.سوله ها با توجه به نیاز و استحکام در برابر فشار های وارده ساخته و عرضه میشود .

قیمت سوله دست دوم

قیمت سوله دست دوم برای تعدادی مقرون به صرفه می باشد که به تازگی وارد کسب کار شده اند و صنعتی را راه اندازی کرده اند.

در میان انواع مختلفی که برای سوله های دست دوم شناخته می شود؛ سوله های خرپایی مدرن ترین نوع سوله ها می باشند چرا که بیشتر مراحل ساخت و طراحی ان به وسیله نرم افزار صورت می گیرد. و به همین دلیل لقب سوله های دست دوم نیاز روز را به خود گرفته اند.

از این نوع سوله در ساخت هایی با دهانه های گسترده استفاده می شود. از این سوله در سایر شرکت های معتبر بویینگ و یا ناسا استفاده می شود. این سوله ها در مقایسه با سایر سوله های استفاده شده به صرفه تر می باشد چرا که دارای قیمتی کم، کیفیت ومقاومت بالا و امکان طراحی دلخواه وگسترش طول دهانه درآن وجود دارد.

به دلیل کاهش قیمتی که به خاطر کم کاربرد بودن فولاد در این سازه ها دارد، می توان از آن ها به عنوان سوله دست دوم ارزان نیز یاد کرد.

خرید سوله دست دو از آن دست از معاملاتی است که به دلیل حساس بودن محاسبه و ساخت سوله ها بایستی به میزان زیادی به آن توجه کنیم و حتما سوله های دارای دفترچه محاسبه را از مرکز فروش سوله دست دوم خریداری نماییم. و یا حتی الامکان سوله دست دوم در حد نو را خریداری کنیم.

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت سوله دست دو , سوله دست دو , سوله دست دوم در حد نو , فروش سوله دست دو , سوله , فروش سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

 سوله سبک

امروزه ساخت سوله سبک و ارزان جای ساختمان های سنگین و پر هزینه را برای انجام فعالیت ها گرفته است و میزان این استقبال به صورت چشمگیری در حال توسعه می باشد به گونه ی که می توان ادعا کرد حتی بسیاری از صنعتگران استفاده از سوله سبک دست دوم را به ساخت ساختمان ها ترجیح می دهند.

یکی از عمده ترین دلایل این استقبال علاوه بر سرعت در ساخت این سازه ها، مقرون به صرفه در آمدن قیمت هر متر مربع سوله سبک برای صنعتگران می باشد.

سوله ها به سه نوع کلی تقسیم می شوند: سوله خرپایی، سوله ها یو بی ام و سوله های تیرورقی.

هر کدام از این سوله ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. سوله های تیر ورقی اولین نوع سوله ها می باشند که از دیگر سوله ها قدیمی تر بوده و با روش سنتی ساخته و نصب می شوند . این سوله ها از ورق های فولادی ساخته می شوند و اتصالات و اجزای آن به وسیله ی پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند. این نوع سوله به دلیل معایبی که دارا است در صنعت امروز طرفدار چندانی ندارد.

سوله های یو بی ام نیز همانند تیر ورقی از ورق های فولاد ساخته می شود. این نوع سوله در برابر بار های جانبی و مرده مقاومت بالایی دارند و اجزای آن به وسیله ی پیچ و مهره اتصال می یابند.

در میان سوله ها سوله سبک خرپایی معایب تمامی سوله ها را پوشش می دهند. سوله های خرپایی از قوطی های پروفیل تشکیل می شوند و دارای وزنی کم هستندو علی رغم وزن کمی که دارا می باشند مقاومت بسیار بالایی دارا هستند و دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

هزینه ساخت سوله سبک متناسب با ابعاد سوله و محل نصب آن مشخص می‌شود. برای تعیین ابعاد نیز باید مشخص شود که سوله را برای چه کاربردی می‌خواهید. البته ابعاد استاندارد باید توسط مهندس سازنده سوله سبک تایید شود؛ چرا که این ابعاد می‌بایستی توسط فاکتورهای مهم مد نظر قرار گیرند تا سوله سبک کار شده اشکالی نداشته باشد و لطمه‌ای به کاربرد آن وارد نشود.

نتیجه گیری:

سوله سبک را به عنوان سازه بیشتر ساختمان‌ها با کاربردهای متنوع می‌توان استفاده کرد.

قیمت سوله فوق سبک صنعتی و غیر صنعتی در مقایسه با سایر سازه های مشابه خود ارزان‌تر می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: سازنده سوله , هزینه ساخت سوله , سوله خرپایی , قیمت سوله , سوله سبک دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله ارزان

امروزه با گسترش صنعت سوله سازی در ایران، همگام با سایر نقاط دنیا می توان به این مورد رسید که استفاده از این سازه ها به دلیل توجیه اقتصادی زیادی که در مراحل ساخت و اجرا و حتی بهره برداری از آن ها وجود دارد؛ مورد استقبال کاربران از آن ها قرار گرفته است که هر روزه میزان این استفاده در حال افزایش می باشد.

در اثنای بحث مرتبط با سوله ارزان می توان به وجود امکان ساخت نوعی از سوله های موسوم به سبک نیز اشاره کرد که هزینه ساخت سوله سبک خود به دلیل حجم کمی از فولاد به کار رفته در آن ها؛ کاهش یافته و در عین داشتن انسجام بالا، به عنوان بهترین سازه ها برای بهره برداری های صنعتی و غیر صنعتی مطرح می شوند.

همچنین در راستای توجیه مقرون به صرفه بودن ساخت سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی و ... می توان به این مورد اشاره کرد که ساخت این سوله ها به این دلیل که قابلیت گستردگی بار بر روی زمین را دارند، میزان مصرف بتن و فولاد برای ساخت پیکره ی آن ها به حداقل ممکن رسیده و در مواردی به کاهش درصدی نسبت به سازه های قدیمی ترو سنتی می رسد.

سبک ساخت سوله سبک قوسی و نیز سوله فوق سبک صنعتی به گونه ای است که علی رغم داشتن استحکام زیاد برای تحمل بارهای جانبی مانند بار برف و زلزله و باد و …،پوشش های سقف ودیواره هارا در دورن خودش جای داده و همین امر به صرفه ی اقتصادی آن ها در قیاس با سازه های سنتی افزوده است.

در راستای توضیح قابلیت ساخت سوله سبک و ارزان در زمانی بسیار اندک، باید اشاره کرد که با پیش آمدن شرایط اجرای ۱۰۰۰ متر مربع در ده روز توسط سازنده سوله سبک، این امکان را برای کارفرمایان و صاحیان مشاغل صنعتی به وجود آورده است که برای بهره برداری از پروژه های خود حداقل زمان ممکن را صرف کنند.

سوله های یو بی ام نیز در لیست سوله ارزان قرار می گیرند. ولی به دلیل این که در کاربری آن ها محدودیت وجود دارد شاید نتوانند نیاز صاحبان برخی مشاغل را مرتفع نمایند. که در این صورت یعنی عدم استفاده از این سوله ها ، استفاده از انواع سوله های خرپایی توصیه خواهد شد.

در کنار وجود انواع سوله سبک ، سوله های تیر ورقی نیز در نتیجه کاربرد زیاد فولاد در آن ها از شمار سوله ارزان خارج شده و نیز به دلیل سنتی بودن و داشتن عیوبی که در ساخت سوله های مدرن رفع شده اند، به طور کلی از دایره استفاده محدودی پیدا کرده اند.

 

 



:: برچسب‌ها: سوله ارزان و سبک , سوله سبک خرپایی , سوله سبک قوسی , هزینه ساخت سوله , سوله سازی ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

فروش سوله دست دو

سوله ها به طور کلی در سه نوع تولید و به فروش می رسند :

•سوله خرپایی 

•سوله تیرورقی

•سوله یو بی ام 

سوله های خرپایی بهترین نوع سوله ها در میان انواع دیگر می باشند که بدون محدودیت در ساخت می توانند برای انواع مشاغل و کاربردها مورد استفاده قرار بگیرند و با توجه به استقبال مردم ، فروش سوله در نوع سوله سبک و فوق سبک آن ها نیز متداول شده و هزینه ی کمی را با توجه به داشتن امکانات و مزایای زیاد در عین منسجم بودن در برابر شرایط جوی و بارهای وارده گوناگون، برای استفاده کننده از آن ها در بردارد.

سوله فروشی در کرج وجود دارد که بسیار مستحکم و منسجم هستند و در مقابل حوادث احتمالی مقاومت کافی را دارند این سوله ها را می توان به صورت نقد و یا اقساط تهیه نمود شرکت های محدودی هم اقدام به فروش سوله اقساطی می کنند که شرایط و ضوابط خاص خود را دارد .

مجموعه ما هم اقدام به فروش سوله دست دو می کند و هم سوله نو . خرید و فروش سوله نو مزایای مختص خود را دارد , کیفیت بالای این نوع سوله ها مورد توجه است و اما سوله های دست دوم هم قیمت نسبتا پایین تری دارند و هم به سرعت آماده و نصب می گردند .

مزیت ها خرید سوله دست دوم نسبت به طراحی یا تولید سوله نو چیست ؟

سوله های کارکرده یا دمونتاژ برای خطوط تولیدی ای مناسب است که در درجه اول نمی خواهند هزینه بالاتری پرداخت کرده و کیفیت سوله خیلی مهم نمی باشد

۱. قیمت فروش بسیار مناسب تر از طراحی و ساخت سوله نو

۲. زمان کمتر برای مونتاژ شدن و استفاده برای راه اندازی واحد صنعتی با استفاده از سوله دست دوم

۳. دارای حق انتخاب سوله ( از لحاظ دهانه و یا قوسی بودن سقف سوله نسبت به نیاز) 

 



:: برچسب‌ها: سوله دست دوم , سوله نو , خرید سوله , فروش سوله , ساخت سوله , سوله فوق سبک ,
:: بازدید از این مطلب : 222
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 فروردين 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

قیمت سوله سازی

سازنده سوله بعد از دریافت سفارش ساخت از مشتری، می تواند با در نظر گرفتن عوامل موثر بر تولید سوله و نیز امکانی که برای استفاده از تجهیزات سوله سازی برای وی وجود دارد؛ اقدام به ساخت سوله نماید.

برای سفارش ساخت سوله ها در حال حاضر تعداد زیادی از لیست شزکت های سوله سازی وجود دارد که فرد بایستی با تحقیق در مورد نحوه عملکرد آن ها؛ تصمیم به سفارش ساخت بگیرد. 

مهم ترین عوامل مد نظر سوله ساز برای ساخت انواع سازه ها به عنوان مثال در سوله سازی در تهران و یا سوله سازی در اردبیل یا هر کجای دیگر را، در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

فاکتورهای موثر در قیمت سوله سازی

وزن سازه: که براساس اندازه دهانه سوله و نوع کاربری و منطقه نصب سوله متغیر است که باعث تغییر قیمت سوله می شود

تغییر قیمت فولاد:

 قیمت فولاد به صورت جهانی تغییر می کند و کارخانه ها براساس قیمت روز اقدام به خرید می کنند که این موضوع باعث نوسان قیمت سازه ها می شود که اغلب فولاد st37 به کار برده می شود.

طراحی سوله

طراحی سوله ها مختص مشتری خاص است و می توان ویژگی های دیگری را به آن اضافه کردکه وجود افراد متخصص در این زمینه باعث کاهش هزینه های ساخت می شود.

ابعاد 

اندازه، به طور خاص عرض و طول، به طور مستقیم بر هزینه هر متر مربع ساختمان های فلزی تاثیر می گذارد. به طور کلی هزینه صرفه جویی در هر متر مربع و افزایش در اطراف آستانه های مشابه بدون در نظر گرفتن هر عامل دیگر، رخ می دهد.

درها، پنجره‌ها، و عملکردهای دیگر

اجزای ساختمانی فلزی چیزی است که واقعا آشیانه هواپیما را از یک گاراژ یا کارگاه و یک ساختمان اداری متفاوت از فروشگاه ساخته است.

اگر شما به دنبال ذخیره سازی بیشتری هستید، یک بسته کامل طرح و ساخت ساختمان ممکن است همه چیزی که شما می‌خواهید، باشد. این طراحی ساده به احتمال زیاد هزینه کمتر از ساختمان فولادی بسیار سفارشی است، حتی اگر هر یک از ساختمان ها متراژ یکسان داشته باشد. اگر شما نیاز به درجه بالایی از سفارشی سازی دارید، مهم است که با تامین کننده خاص باشید. اطمینان حاصل کنید که شما از قبل چه می‌خواهید و اطمینان حاصل کنید که شخص فروش می داند طراحی شما یکی از مهم ترین عوامل در صرفه جویی در هزینه نهایی خود است.

 

 

 



:: برچسب‌ها: سوله , سوله سازی , قیمت سوله سازی , ساخت سوله در تهران , ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 فروردين 1397 | نظرات ()