نوشته شده توسط : حامد

سوله سبک و ارزان

سوله ها سازه های فلزی هستند که اخیرا کاربرد بسیاری در ساخت کارخانه ها ، سالن های ورزشی ، انبار ها و فروشگاه ها دارند. در ساخت سوله سازه هایی با سقف شیبدار و دهانه هایی بزرگ ساخته می شوند. 

استفاده از سوله ها در سال های اخیر بیش از گذشته مورد توجه صنعتگرانی که به دنبال پیشرفت سریع در ایجاد فضایی برای کاربری هایشان هستند و می خواهند که هزینه ای کمتر در این رابطه متقبل شوند، قرار گرفته است.

سوله هایی که برای استفاده در کاربری های متنوع ساخته می شوند در نوع خرپایی آن ها دارای انواع معمولی و سبک می باشند که با پیشرفت تکنولوژی، ساخت سوله سبک در سال های اخیر مورد تقاضا و استقبال بیشتری از جانب افراد استفاده کننده و بهره بردار از سوله ها قرار گرفته است.

علی رغم توسعه یافتن سوله سازی ها در انواع و اندازه های مختلف ، اما کاهش محسوس قیمت هر متر مربع سوله سبک در قیاس با سوله های معمولی ، بسیاری از افراد به سمت ساخت این سوله ها به عنوان سوله ارزان رو آورده اند و در موارد مختلف از ساخت آن ها بهره گیری می کنند. این استفاده می تواند در تولید سوله فوق سبک صنعتی باشد تا انواع سوله هایی با کاربری های غیر صنعتی .

سازنده سوله سبک مقدار فولاد مصرفی در ساخت این سازه ها را به حداقل رسانده و از این طریق به کاهش وزن آن ها رسیده است.

اتصالات سوله ها مثلا : در سوله سبک قوسی و سوله سبک خرپایی با دو نوع جوشی و پیچ و مهره ای انجام می شود که برای سازه های سبک و ابعاد پایین از نوع جوشی ، و برای سازه های سنگین با متراژ بالا از اسکلت فلزی پیچ و مهره ای استفاده می شود. اتصالات پیچ و مهره ای از مقاومت و استحکام بیشتری نسبت به نوع جوشی برخوردار هستند و ساخت سوله های بزرگ ، هم زمان اجرا را کاهش می دهد و هم هزینه های آن را کمتر می کند.

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: سوله ارزان قوسی , اتصال سوله سبک , هزینه ساخت سوله ارزان , انواع سوله سبک ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

ساخت سوله ورزشی

به ساختمان هایی با سقف شیبدار و دهانه های بزرگ که برای مصارفی چون ساخت کارخانه های صنعتی ، انبار ها و سالن های ورزشی و … ساخته می شوند سوله می گویند.

ساخت سوله  در سال های اخیر با توجه به ساخت سوله صنعتی که از این نوع سازه با صرف هزینه کم سود قابل توجهی بدست آوردند، رونق خوبی پیدا کرده و مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. و ساختمان سازی ها را در انواع کاربردها به حداقل رسانده و همچنان روند رو به رشدی را طی می نماید.

سالن ورزشی هم زیر مجموعه این نوع سازه هاست و ساخت سوله ورزشی با ابعاد کوچک جهت فعالیت های ورزشی در مدارس، باشگاه ها، دانشگاه ها و … انجام می شود.

سوله ها را می توان به صورت سنگین و یا سبک ساخت , سوله های سنگین عمدتا در موارد صنعتی از قبیل کارخانه های سنگین صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند و سوله های سبک با توجه به قیمت پایین تری که دارند در مواردی چون سالن های ورزشی به کار برده می شوند .

هریک قیمت های مختص خود را دارند همانطور که گفته شد علاوه یر این که ساخت سوله قیمت مناسب تری در انواع مختلف دارد ؛ قیمت ساخت سوله سبک نیز،  نسبت به سوله های سنگین پایین تر است البته سوله ساز می تواند با استفاده از متدهایی خاص سبک سازی وزن سوله ها را تا حد معینی کاهش بدهد .

همانطور که می دانیم محاسبه قیمت ساخت سوله یکی از اثرگذارترین عوامل برای اقبال داشتن به ساخت این سازه ها می باشد. 

در بالا اشاره شد که علاوه بر این که در ساخت سالن های ورزشی زیاد از سوله ها بهره برداری می کنند. ساخت سوله مرغداری ساخت سوله دامداری و اماکن این چنینی نیز در اولویت بیشتری نسبت به ساخت ساختمان هایی با همین کاربری ها برای صاحبان مشاغل قرار دارد.

 

 



:: برچسب‌ها: ساخت سوله کارگاهی , تولید سوله انباری , عزینه ساخت سوله ورزشی , تولید سوله صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

اجاره سوله

سوله ساز با استفاده ی حداکثری از امکانات خود همواره به دنبال این است تا سازه ای با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت بسازد و در اختیار خریداران قرار بدهد که تا حد زیادی هم به دلیل استفاده از تجهیزات و ابزارآلات به روز موفق بوده اند  .

در برخی موارد کارفرمایان از سوله ها به جهت ساخت سوله صنعتی , تولیدی ها , دامداری ها و .. استفاده نمی کنند بلکه آن ها پس از اینکه این سازه ها را از سازندگان تحویل گرفتند اقدام به اجاره ی آن ها به این واحدها می نمایند .

اجاره سوله در شهرک های صنعتی عمدتا با هدف احداث واحدهای صنعتی صورت می پذیرد , اجاره سوله در جاده مخصوص نیز با همین منظور صورت می گیرد . 

در مواردی که واحد تولیدی یا صنعتی موقتی است بهترین راه اجاره سوله است , اما وقتی کارفرما مایل است تا سازه دقیقا متناسب با هدفش طراحی و تولید شود بهتر است از سوله نو استفاده شود , فروش سوله نو با کیفیت بالا تنها در برخی شرکت های سوله سازی صورت می گیرد .

مزایای سوله

1.ایجاد استحکام متناسب با نیاز طراحی

2.امکان پرهیز از عیوب ذاتی سازه‎های تیرورقی در سوله

3.امکان طراحی و اجرای سازه‎هایی با ابعاد بزرگ و بسیار قابل توجه

4.فونداسیون سبک‎ تر در قیاس با سازه‎های مشابه تیرورق

5.سبکی قابل توجه سازه

6.ایمنی زیاد در برابر عوامل مخرب محیطی همچون زلزله ( به دلیل نسبت استحکام به وزن بالا) انعطاف پذیری زیاد

7.توانایی اجرای سازه‎هایی با اشکال متنوع 

8.امکان استفاده از مصالح متنوع در ساخت سوله

 

خرید و فروش سوله به دلیل همین مزایا با استقبال زیادی همراه است , در این میان قیمت ساخت سوله به پارامترهایی چون سطح دانش سوله ساز, تجهیزات سوله سازی , محل احداث و راه اندازی سوله , کاربرد سوله و .. بستگی دارد .

 


:: برچسب‌ها: اجاره سوله دست دوم , طراحی سوله نو , اجاره سوله از جاده مخصوص , ساخت بهترین سوله , اجاره سالانه انواع سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

شرکت سوله سازی

اولین پارامتری که شرکت سوله سازی ما در ساخت سازه های خود در نظر دارد کیفیت است بدین منظور هم افرادی در این مجموعه به کار گرفته شده که آگاهی کامل به علم روز سوله سازی دارند و تماما مشرف به جوانب کار هستند .

این افراد آموزش دیده و متخصص با طراحی اصولی سازه می توانند سازه ای قدرتمند و کاربردی تولید کنند و با نازلترین قیمت در اختیار مشتریان قرار بدهند , برای آگاهی از لیست قیمت ها می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید .

عوامل تاثیرگذار در کیفیت سازه ها علاوه بر سطح دانش مهندسین تیم موارد زیر هم می تواند باشد : متریال مصرفی , زمین محل نصب , روش ساخت و مواردی دیگر

امروزه سوله سازی در تهران , سوله سازی در اصفهان , سوله سازی در مشهد و سایر شهرهای صنعتی  که درلیست شرکت های سوله سازی گنجانده شده است با پیشرفت های چشمگیری همراه بوده است , از روش های مدرنی چون خرپایی در ساخت سازه ها استفاده شده است ,تجهیزات سوله سازی به کاررفته در این سازه ها  به روز و جدید است و قیمت های به نسبت مناسب تری هم دارند .

سوله ساز می تواند با بهره گیری از مدرن ترین ابزار آلات و در مدت زمان کوتاهی سازه هایی مستحکم و با قدرت بسازد که در برابر شرایط جوی و یا فشارهای وارده توان ایستادگی و مقاومت را داشته باشند .

مشخصات ظاهری سوله

شکل قاب فلزی می‌تواند به صورت یک قاب ساده باشد یا مرکب و یا با یک ستون وسط یا ستون وسط ترکیبی و یا با یک شیب (یک طرفه) که می‌توان برای روشنایی در سقف نورگیر نصب کرد. یک طرف و دو طرف سایبان می‌تواند در اطراف سالن نصب گردد. همچنین در سالن‌های تولیدی نصب جرثقیل سقفی بسیار متداول است.

سالن‌های سوله می‌تواند تا دهنه حدود ۶۰ متر تولید شود و معمولا دهنه‌های سالن‌های مورد نیاز از ۱۰ متر تا ۲۵ متر با یک قاب ساده می‌باشد و متوسط دهنه در صنایع ۲۰ متر و ارتفاع معمول ۶ متر می‌باشد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: ابزار ساخت سوله , ساخت سوله در کرمان , تولید سوله خرپا در تهران , سوله ساز مشهدی , اجزای سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

با بررسی لیست شرکت های سوله سازی به این نتیجه می رسیم که مجموعه های کثیری در این زمینه فعالیت می کنند اما تنها تعدادی از این شرکت ها در این زمینه موفق عمل کرده اند که از تجهیزات مدرن در ساخت سازه های خود استفاده نموده اند . البته که سطح دانش فنی مهندسان گروه هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است , کارکنان مجموعه باید با استانداردها و متدهای روز سوله سازی آشنایی کامل داشته باشند و تمام مراحل ساخت سوله که شامل طراحی , ساخت ,تمیزکاری و نصب است باید طبق اصول مهندسی و نقشه های طراحی صورت پذیرد .

سوله معمولا جهت ساخت سالن‌های صنعتی از مقاطع با سطح مقطع متغیر استفاده می‌شود که ابعاد و وزن این مقاطع با توجه به کاربری هر واحد صنعتی تغییر می‌نماید. که مهم‌ترین عوامل تعیین کننده در وزن سالن‌های صنعتی عبارتند از: منطقه مورد نظر جهت ساخت سوله از جهت میزان سرعت وزش باد و همچنین میزان حداکثر بارش برف، دهانه سالن، ارتفاع ستون‌ها و در صورت نیاز جرثقیل سقفی.

پرکاربردترین ساختمان فولادی پیش ساخته در سراسر جهان سوله است و در بیش از ۹۰ درصد صنایع، انبارها، ورزشگاه‌ها، سالن‌های تولید دام و طیور و… به کار می‌رود .

سوله فروشی حومه تهران به جهت احداث و راه اندازی مراکز صنعتی و تولیدی هایی از قبیل دامداری ها صورت می پذیرد این سازه ها با توجه به ابعاد و ویژگی هایی که دارند ممکن است قیمت های متفاوتی هم داشته باشند اما روش ها و راهکارهایی برای ساخت سوله ارزان و با صرفه وجود دارد که با به کارگیری آن ها می توان سازه ها را با هزینه ی پایینی ساخت .

استفاده از متریال مرغوب و تجهیزات به روز , به کارگیری افراد و مهندسان آموزش دیده و زبده , استفاده از تکنیک های سبک سازی سوله و .. می تواند قیمت ها را تا حد زیادی کاهش بدهد .

 

 



:: برچسب‌ها: سوله صنعتی در کرج , سوله , فروش سوله در تهران و حومه , بازار سوله فروشی حومه تهران , ساخت سوله های دهانه بزرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله دست دوم در حد نو

سوله های خرپایی یکی از انواع سوله ها است. که در صنایع گوناگونی کاربرد دارد. از قبیل: کشاورزی ، سوله مرغداری ، آشیانه تعمیر ونگهداری هواپیماها ، ساخت سوله ورزشی و غیره

ویژگی های سوله سبک خرپایی

سوله های خرپایی بخاطر داشتن شکل هندسی ظاهری زیبا دارند . و همچنین وزن سبکی نسبت به بقیه سوله ها دارند. لازم به ذکر است که علاوه بر وزن سبک آن دارای مقاومت بالایی نیز است. که این سوله را از بقیه سوله ها متمایز می سازد.

این سوله ها با تکنولوژی روز ساخته میشود و دارای محسبات بسیار دقیقی هستند . که توسط متخصصین این عرصه طراحی و ساخت سوله سبک می شود.

در این میان افرادی هستند که یا توان مالی خرید سوله های نو را ندارند و یا این که قصد آن ها برای استفاده از سوله ها به صورت کوتاه مدت است و به همین دلیل اقدام به خرید سوله دست دو از مرکز فروش سوله دست دوم ، به عنوان مثال سوله دست دوم اهواز می نمایند و با صرف هزینه ای پایین تر یک سوله در کاربری مد نظرشان تهیه کرده و مورد بهره برداری قرار می دهند. 

مراکزی هستند که سوله هایی را به فروش می رسانند که مدت زمان زیادی از کارکرد آن ها نگذشته و به همین دلیل سوله هایی با کیفیت را عرضه می کنند. که اغلب سوله دست دوم آماده و در حد نو  هستند.

از سوله دست دوم در حد نو می توان در کاربری های متفاوتی استفاده نمود این نوع سوله ها جزو سوله های ایده آل محسوب می شوند چرا که هم طول عمر بالایی دارند و هم قیمت مناسبی , در زمان کوتاه و با سرعت بالایی هم می توان آن ها را نصب و از آن ها بهره برداری نمود .

امروزه سوله دست دوم نیاز روز بازار است که خریداران به جهت قابلیت ویژه ی این سازه ها که همان قیمت آن هاست مایل به خرید این نوع سازه ها هستند . سوله دست دوم ارزان است و می توان از آن در کاربری هایی چون کارگاه ها , سالن های ورزشی , سردخانه ها , انبارها و بسیاری دیگر استفاده کرد .

 



:: برچسب‌ها: سوله دست دوم ئر کشور , فروش سوله اماده دست دو , ساخت سوله های صنعتی عالی , هزینه سوله کهنه ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله ها با قابلیت و خصوصیاتی منحصر به فرد ساخته و به فروش می رسند این سازه های شیبدار و کاربردی را می توان در موارد متعددی مورد استفاده قرار داد به طوری که بتوان حداکثر استفاده را از فضا و امکانات موجود برد . عمده کاربرد این سوله ها را می توان در تولیدی ها و موارد صنعتی نام برد .

از جمله قابلیت های سوله ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

قیمت مناسب این نوع سازه های فلزی ( قیمت هر متر مکعب سوله سبک )

پایداری و استحکام بالای این نوع سازه ها

سرعت بالای ساخت و نصب سوله ها

قابلیت باز و بسته و جابه جا نمودن اجزای سوله ها

وزن پایین این سازه های فلزی

تنوع ظاهری در سوله ها

امکان نصب انواع جرثقیل ها در سوله ها

سازه هایی اند با دهانه های بزرگ

برخی از شرکت ها در شهرهای مختلف به علاوه تهران  اقدام به فروش سوله نو و یا سوله سبک دست دوم می کنند , فروشندگان با فروش سوله در کرمان و فروش سوله در شیراز و فروش سوله در مشهد با فروش سوله اقساطی  اقدام به آماده سازی واحد ها برای تاسیس واحدهای تولیدی صنعتی می کنند . 

ساخت هریک از واحدها با روش مختص خود صورت می پذیرد چرا که کاربری هر واحد با واحد دیگر متفاوت است به طور مثال در شهرک های صنعتی سازه ای مناسب به جهت ساخت کارخانه های صنعتی سنگین است که قدرت و استحکام لازم را داشته باشد زیرا در این کارخانه ها ماشین آلاتی نصب خواهد شد که وزن به شدت بالایی دارند و توان مقاومت سازه در این موارد حرف اول را می زند .

همان گونه که مستحضر هستید افراد می توانند به جای خرید و فروش سوله نو به صورت نقدی، اقدام به خرید سوله کارکرده به عنوان مثال در سوله فروشی کرج کرده ، و از این طریق ضمن رسیدن به هدفشان در استفاده از این فضاها ، هزینه و زمان اندک تری را صرف آماده شدن آن ها نمایند.

 

 



:: برچسب‌ها: سوله فروشان شیراز , سوله فروش کرمان , تولید سوله خرپا در کرمان , ساخت سوله های نو صنعتی , سوله فروش قسطی ,
:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

خرید سوله در تهران 

سوله خرپایی یکی از بهترین نوع سوله هایی است که دارای معایب کمتری نسبت به انواع سوله ها  است. و با جدیدترین تکنولوژی روز ساخته می شود. یکی از مهمترین عوامل یک سوله ایده آل  اندازه دهانه آن است. که سوله های خرپایی برای دهانه های بسیار بزرگ مناسب است.در نتیجه اعضای سوله که شامل ستون ها و تیرها و …. بود بوسیله نرم افزار های پیشرفته طراحی و محاسبات روی آن توسط متخصصین کار  اعمال می گردد. کارشناسان قبل از کار تولید این سوله در ابتدا به وسیله این نرم افزارها ساختار را پیش طراحی و محاسبه کرده و مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهند. و در آخر تایید نهایی شد شروع به تولید این سوله می نمایند .

افرادی که تمایل به خرید سوله خرپایی دارند،اما می خواهند نیاز خود را با خرید سوله دست دوم برطرف کنند ،  میتوانند به مراکز فروش سوله در شهرک صنعتی حومه تهران و یا شهرهای دیگر مراجعه کنند. 

سوله ها در شهرهای مختلف کشور ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند یکی از شهرهایی که سوله ها در آن ها عمدتا در موارد صنعتی به کار گرفته می شود تهران است . با نظر به این که سوله ها کاربردهای صنعتی و غیر صنعتی دارند ؛ اما خرید سوله در تهران  بیش تر در مواردی چون تولیدی ها و مصارف صنعتی است .

در سوله فروشی حومه تهران می توان سوله هایی را خریداری نمود , خرید سوله در شهرک صنعتی به جهت احداث کارخانه های صنعتی و موارد این چنینی صورت می پذیرد.

افرادی که برای مدت کوتاهی قصد استفاده از سوله ها را دارند ، می توانند به جای اقدام به ساخت این سازه ها با صرف هزینه کمتری اجاره سوله را به عنوان جایگزینی برای این کار انتخاب کنند و سوله ای متناسب با کاربری شان را برای مدت زمان مشخصی از سوله فروشی های معتبر خریداری کنند .

 

 



:: برچسب‌ها: اجاره سوله کارخانه , سوله فروشی حومه تهران , هزینه ساخت سوله در شهرک صنعتی , ساخت سوله در کاربری صنعتی , خرید سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سازنده سوله

سوله سازه‌ای فلزی با سقف شیب‌دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص طراحی و ساخته می‌شود.

از این نوع سازه در کارخانه‌ها، اسکلت ساختمان، انبارها، مرغداری‌ها، آشیانه‌های هواپیما، تعمیرگاه‌ها، فروشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی که با قاب‌هایی با دهانه یزرگ نیاز است استفاده می‌شود. به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون‌ها باید از تیرورق در پروفیل‌های سوله استفاده کرد.

سازنده سوله برای ساخت سوله یکسری قواعد و دستورالعمل هایی را به کار می برد تا سازه در مدت تعیین شده و طبق ضوابط بین الملل سوله سازی آماده شود . اولین فاکتوری که در ساخت سوله مورد بررسی قرار می گیرد محل اجرای پروژه است سازندگان اطلاعاتی در این باره را از کارفرمایان دریافت می کنند و همه جوانب امر را می سنجند و سوله ای سازگار با آن محیط و آب و هوا طراحی می کنند .

سوله سازی در تهران مانند سایر شهرها صورت می گیرد با این تفاوت که در شهر تهران عمدتا سوله ها به منظور مصارف صنعتی در شهرک های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند شرکت سوله سازی با ساخت سوله ارزان و مقاوم می توانند کمک زیادی به مشتریان و کارفرمایان به جهت احداث مراکز صنعتی نمایند .برای دسترسی به لیست شرکت های سوله سازی به منابع معتبر مراجعه نمایید.

تجهیزات سوله سازی یکی از مهم ترین فاکتورها برای ساخت این سازه ها می باشند و حتما بایستی به روز باشند.

چنان چه سوله ساز از دستگاه های مدرن برای سوله سازی استفاده نکند ، ممکن است در روند تولید این سازه ها با مشکل برخورد کرده و نتواند کیفیت مظلوبی را برای آن ها به وجود بیاورد.

 



:: برچسب‌ها: سازنده سوله دامداری , ساخت سوله در تهران , سوله ساز ماهر , شرکت سوله ساز خوب , تجهیزات ساخت سوله ها ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

ساخت سوله دامداری

در میان انواع سوله هایی که امروزه برای استفاده های مختلف به کار گرفته می شوند ، سوله یو بی ام یکی از مناسب ترین ها برای ساخت سوله دامداری ، ساخت سوله مرغداری ، ساخت سوله گاوداری و ... می باشد که به دلایل مختلفی مانند هزینه ساخت سوله ، سرعت در تولید و بهره برداری از آن ها برای استفاده کنندگان مقرون به صرفه می باشد.

این سوله ها که از آن ها می توان برای ساخت سوله صنعتی نیز بهره برد ، یکی از انواع مدرن سوله های تولید شده در کشور هستند که دارای کارایی های بسیاری می باشند.

از مهم ترین قابلیت هایی که این نوع سوله ها باید داشته باشند تجهیزات تهویه و روشنایی است به همین دلیل هم سازه ها را به گونه ای می سازند که امکان نصب این نوع تجهیزات را داشته باشند .

ساخت سوله دامداری عمدتا در خارج شهر صورت می پذیرد تا مشکلات ناشی از نگهداری دام ها گریبان گیر زندگی های شهری نشود , سوله هایی که در حومه شهر ساخته می شوند بدین منظور مناسب هستند .

قیمت فروش سوله های آماده تحویل دامداری  به میزان زیادی به زمین بستگی دارد، در واقع مهمترین بخش در سوله ها محل نصب است. نصب و اجرای سوله های آماده تحویل در تهران و دیگر شهر های کشور مهمترین بخش فروش سوله دست دوم است. زیرا قوانین و مقرارتی برای فاصله های جغرافیایی این سوله ها وجود دارد. چون ساخت سوله قیمت زیادی دارد ، برای کاهش قیمت و صرفه جویی در این زمینه از سوله های دست دوم و سوله های آماده تحویل استفاده می گردد. 

سوله های آماده تحویل معمولا به این علت تغییر کاربری داده اند که گاوداری کوچک است و یا قرار است تجهیز گردد و فوندانسیون کنونی با تجهیزات جدید مطابقت ندارد. 

 



:: برچسب‌ها: نصب سوله دامداری , اجرا سوله گاداری , ساخت سوله های مرغداری , قابلیت سوله های صنعتی , هزینه ساخت سوله ها ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()