نوشته شده توسط : حامد

سوله مدرن صنعتی

سوله، سازه ای فلزی با سقف شیب دار است که بر اساس محاسبات فنی خاص، طراحی و ساخته می شود. از این نوع سازه در کارخانه ها، انبارها، ساخت سوله مرغداری ها، آشیانه های هواپیما، ساخت سوله صنعتی , تعمیرگاه ها، فروشگاه ها ,ساخت سوله ورزشی , ساخت سوله گاوداری که به قاب هایی با دهانه بزرگ نیاز است، استفاده می شود. بدلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون ها باید از تیرورق در پروفیل های سوله استفاده کرد. به دلیل کاربرد عمدتاً صنعتی از نظر طراحی، سوله متفاوت از سایر سازه ها است، خصوصاً آنکه قاب ها در این نوع سازه ها کاملاً متفاوت بوده و دارای شیب می باشند و دهانه ­ها نیز نسبت به سایر سازه ها بزرگتر است. به دلیل بزرگ بودن ابعاد تیرها و ستون ها، جهت اجرای این سازه نمی­توان از پروفیل­های موجود در بازار استفاده نمود و باید اقدام به ساخت آنها کرد که اصطلاحاً به آن تیر ورق می گویند.

 

طراحی سوله:

امر طراحی سوله کاریست تخصصی و بسیار دقیق، فاکتورهای مهمی در طراحی دخیل هستند که بی توجهی به آنها می­تواند هم هزینۀ گزافی را به سازنده تحمیل کند که هم قیمت ساخت سوله را افزایش می دهد و هم ممکن است نتیجۀ معکوس داده و استحکام و پایداری سازه را تضعیف نماید. برای طراحی یک سوله اطلاعات زیر مطلوب است:

بار برف و نیروی باد

ارتفاع جانبی سوله

شیب مورد نظر سقف و طبیعتاً محاسبۀ ارتفاع تاج

طول دهانۀ عرضی

طول دهانه های طولی و تعداد قاب های طولی در نظر گرفته شده

آیا جرثقیل در طراحی سوله در نظر گرفته شود یا خیر؟(محاسبه بار دینامیکی جرثقیل)

پوشش مورد نظر سقف .

نیروی زلزله

درنظر گرفتن مقاومت خاک منطقه مورد نظر

 

سوله سازی مدرن:

به منظور افزایش مزایای سوله و هم چنین کاهش نقاط ضعف، سوله های نوین و مدرن با شکل ها و گوناگونی های بسیاری معرفی شده است. به کارگیری این روش ها موجب ساخت سوله ارزان و با کیفیت خواهد شد .

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید
 

 

09199911554 

 


مهندس عسگریان

 

 

 


:: برچسب‌ها: ضعف سوله ها , سوله های مدرن , شکل سوله ها , س , له سازی ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله چیست

به سازه های فلزی با سقف شیبدار که برحسب محاسبات فنی خاص به اشکال مختلف تولید می شود، سوله گویند. سازه های شیب دار یا سوله به لاتین Gable Bents یا Ridge Bents نامیده می شوند. سوله ها برحسب نوع کاربرد، ابعاد متفاوتی دارند. از این سازه ها در پوشش دهانه های بزرگ و در ساخت سوله صنعتی و کشاورزی مثل کارخانه ها، انبارها، آشیانه های هواپیما، تعمیرگاه ها، ساخت سوله ورزشی، پارکینگ ها، ساخت سوله مرغداری ها، دامداری ها، فروشگاه ها و موارد دیگر استفاده می شود.

 نکته ی مهم جهت مقرون به صرفه بودن و قیمت سوله در ساخت سوله این است که باید نسبت به نوع کاربرد و ابعاد بسیار دقت نمود.

غالباً جهت ساخت سوله صنعتی  و ساخت سالن های صنعتی از قطعاتی با ابعاد متغیر استفاده می شود که وزن و ابعاد این قطعات با توجه به نوع کاربری هر واحد صنعتی تغییر می یابد که مهمترین عوامل مؤثر در وزن سالنهای صنعتی عبارتند از:

 موقعیت مکان مورد نظر جهت سوله سازی از نظر سرعت وزش باد و نیز بیشترین میزان بارش برف، ارتفاع ستونها، دهانه سالن و در صورت لزوم ساخت جرثقیل سقفی .

ساخت سوله

سوله ساختمان فولادی پیش ساخته ایست که در سراسر جهان بیشترین کاربرد را داشته و در بیش از 90 درصد انبارها، ورزشگاه ها، صنایع، سالن های تولید دام و طیور و ... کاربرد دارد و براساس ابعاد دهانه سوله، ارتفاع، طول و میزان تحمل بار برف و باد منطقه در زمان طراحی به اشکال گوناگونی تغییر می یابد. 

مهمترین اصل جهت اقتصادی نمودن هر سفارش، آگاهی از میزان واقعی ابعاد مذکور و پیش بینی موارد مورد نیاز است. بسیار واضح است که بهترین محاسبات هم بدون نیاز به رعایت کیفیت جوشکاری ، زنگ زدایی و رنگ آمیزی علمی یا کارگذاری صحیح اجزا، استفاده از پیچ و مهره و سایر اتصالات استاندارد، فاقد کارآیی و استحکام لازم خواهند بود.

 

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

مدیر فروش : نوین سوله

 

 

 

09199911554

 

 



:: برچسب‌ها: دهانه سوله , ساخت سوله , قیمت سوله , فروش سوله , انواع سوله ها ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد


محاسبه هزینه ساخت سوله 

هزینه های ساخت سوله معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد. چرا که سوله ها دارای کاربرد های گوناگونی بوده و قیمت های آنها متفاوت می باشد. بنابراین افراد به عنوان فرد تصمیم گیرنده می بایست از قیمت های سوله مطلع باشند تا بتوانند با برنامه ریزی درست پیش رفته و عوامل مختلف در قیمت را بشناسند .

محاسبه هزینه ساخت سوله در شهرهای مختلف با هم متفاوت است، قیمت ساخت سوله نیز به عوامل متعددی بستگی دارد :

•وزن سوله

•آب و هوای منطقه احداث سوله

•میزان بارها و فشارهای وارده

•ارتفاع و ابعاد سازه

•روش ساخت سوله

•نوع متریال به کار رفته در ساخت سوله

•دهانه سوله

•میزان دانش تیم های مهندسی مجموعه

عوامل برشمرده شده در رابطه با قیمت ساخت سوله در انواع کاربری ها مانند ساخت سوله مرغداریساخت سوله دامداریساخت سوله صنعتیساخت سوله ورزشی و ... با کم و بیش تغییراتی ، صدق می کند.

که در مجموع با صراحت و اطمینان تمام می توان گفت که ساخت سوله ها برای هر کاربری ای اعم از صنعتی و غیر صنعتی جایگزین بسیار مناسبی برای ساختمان سازی هایی با کاربری های مشابه می باشد. که بهره برداران ار آن ها می ت.انند به بهترین صورت از این فرصت استفاده کنند. وبا صرف هزینه و زمان اندکی مکان مناسبی را برای کاربرد داشته باشند .

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید
 

 

09199911554 

 


مهندس عسگریان

 



:: برچسب‌ها: دهانه سوله , احداث سوله , هزینه اجرا سوله ها , قیمت ساخت سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

خرید سوله در شهریار

سوله چیست؟ تعریف سوله : در تعریف سوله باید اشاره کنیم که سوله سازه ای زیبا و مقرون به صرفه جهت استفاده در صنایع، تولید ، کشاورزی و …. می باشد سقف اکثر این سازه ها شیبدار یا قوسی می باشد.

خصوصیات سوله:

این سازه ها با ساختمان های معمولی از لحاظ طراحی متفاوت بوده و دارای دهانه های بزرگ می باشند که همین موضوع باعث شده که در ساخت آنها از تیرورق استفاده شود

خرید سوله در شهریار : خرید سوله در چند سال اخیر افزایش زیادی داشته است. چرا که با پیشرفت تکنولوژی امکان ساخت انواع مختلفی از آن ها در کمترین زمان ممکن با صرف هزینه ای اندک نسبت به ساختمان سازی، ممکن شده است.

به عبارت دیگر ؛ صاحبان مشاغل و صنعتگران در حوزه های گوناگون در دوره ی حاضر به سبب جلوگیری از اتلاف وقت  در و صرف هزینه ی کمتر برای ایجاد فضایی به جهت بهره برداری در کاربری مورد نظرشان ، به استقبال خرید سوله رفته اند. به این معنا که این افراد که غالبا نیازمند داشتن فضاهایی گسترده با سقف های سرپوشیده هستند، به شرکت های ساخت سوله که دارای نیروهای متخصص برای ساخت این سازه ها در کنار سایر ملزومات این کار می باشند، سفارش طراحی وساخت سوله و در نهایت خرید سوله می دهند.

اجاره سوله یکی از راه کار هایی است که مساعد به حال افرادی می باشد که قصد استفاده کوتاه مدت را از سوله دارند و یا توان پرداخت هزینه های ساخت و خرید سوله نو را ندارند. به همین دلیل برای این کار می توانند به محل هایی مانند اجاره سوله در جاده مخصوص مراجعه کرده و ار میان انواع متنوعی از سوله های اجاره ای , نوعی از آن ها را که مناسب کار خود می داند ؛ انتخاب کند.

خرید سوله دست دوم از مراکز خرید سوله در تهران خرید سوله در اصفهان و بسیاری دیگر از مراکز فروش کشور نیز ، یکی دیگر از را های کم هزینه بهره برداری از سوله هاست.

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید
 

 

09199911554 

 


مهندس عسگریان

 



:: برچسب‌ها: خرید سوله قوسی , هزینه ساخت سوله در کرج , انواع سوله در اصفهان , سازنده سوله شهریار ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

خرید سوله دست دو

در خرید سوله به ویژه خرید سوله دست دو باید به عوامل مختلفی توجه نمود. موارد مورد اهمیت در خرید سوله شامل نوع سوله، سال ساخت سوله، کیفیت ساخت سوله و دقت در میزان تخریب سوله می باشد. منظور از نوع سوله سوله های سبک خرپایی ، تیرورقی و یا سوله ها یو بی ام می باشند. که در این میان سوله ها خر پایی دارای کیفیت و قیمتی بسیار مناسب می باشند و همچنین مقاومت بالایی را دارا هستند. کیفیت ساخت سوله نیز در سوله های خرپایی بسیار بالا می باشد. سال ساخت سوله نیز مورد اهمیت است چرا که هر چه سال ساخت قدیمی تر باشد سوله ی مورد نظر ممکن است از نظر کیفیت فرسوده تر شده باشد.

قیمت سوله ها  به موارد بسیاری بستگی دارد. میزان فولاد به کار رفته در سوله با توجه به نوساناتی که در قیمت فولاد در بازار وجود دارد در قیمت ساخت سوله بسیار تاثیر گذار است. این موضوع در انواع سوله نیز تاثیر گذار است به این منظور که قیمت سوله های تیر ورقی و یو بی ام با وجود این که قدیمی تر از سوله های خر پایی است بالا تر می باشد چرا که میزان فولاد به کار رفته در آنها زیاد بوده و دارای وزن بالایی هستند.

سوله دست دوم آماده 

هرچند که نمی توان مزایای سوله های نو را با سوله دست دوم نیاز روز در یک راستا قرار داد، اما می توان ساخت این سوله ها را در مواقعی که قصد بهره برداری طولانی مدت از سازه را نداریم و یا قرار است که در آینده ای نزدیک کاربری سوله را تغییر دهیم، به مشتری پیش نهاد داد.

سوله های نو دارای انواع تیرورق،سوله یو بی ام و سوله های خرپایی می باشند که انواع سوله دست دوم در حد نو آن ها نیز در بازار موجود است. و می توان آن ها را از مرکز فروش سوله دست دوم تهیه کرد . 

از لحاظ قیمتی می توان گفت که میزان هزینه ای که برای سوله دست دوم صرف می شود، کم تر از سوله ی نو می باشد. اما در این صورت مشتری بایستی ریسک این مورد را هم بپذیرد که ممکن است سازه هایی با دفترچه محاسبات جعلی را به او تحویل بدهند و یا سوله ای با کیفیت نازل را به عنوان سوله دست دوم ارزان  به او بفروشند.

 

 

 


بزرگترین شرکت طراحی و ساخت سوله

تماس با مدیر فروش
 
جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید
 

 

09199911554 

مهندس عسگریان

 



:: برچسب‌ها: سوله کم کار , سوله های نو , قیمت ساخت سوله , سوله سازی مدرن ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله سازی در اصفهان

سوله ها سازه هایی می باشند که از ورقه های فولادی که به یک دیگر متصل و جوش خورده می شوند به وجود می آیند. اجزای سوله به وسیله ی پیچ و مهره به هم متصل می شوند. از خصوصیات و ویژگی بارز ساخت سوله می توان به سبک بودن این نوع سازه نسبت به سازه های دیگر اشاره نمود. قیمت سوله ها بستگی به نوع سوله و میزان فولاد به کار رفته در ساخت سوله دارد. معمولا قیمت ساخت سوله و سوله سازی در اصفهان - سوله سازی در تهران با قیمت فولاد در بازار دارای نوسان می باشد. بنابراین قیمت دقیقی نمی توان برای آن گفت اما به طور کلی این قیمت بین ۲۲۰ تا ۲۵۰ هزار تومان  برای هر متر می باشد.

همانطور که اشاره شد قیمت سوله سازی را نمی توان به طور دقیق تخمین زد زیرا برااساس نرخ روز در شرکت سوله سازی محاسبه می گردد اما ساخت سوله ارزان وابسته به استفاده از روش های جدیدی چون سوله سبک خرپایی و به کارگیری تجهیزات سوله سازی مدرن است با این روش می توان سوله سبک و ارزان ساخت و در اختیار مشتری قرار داد .

سازنده سوله 

سوله سازی با سازه های فضایی ( سوله خرپایی ) برای مقاصد سوله صنعتی و غیر صنعتی شامل :

کارگاه های ساخت و تولید ، کارخانجات تولید با جرثقیل های سقفی ، سوله سالن های ورزشگاهی ، سوله تالار وسوله نمایشگاهها ، ساختمانی و طبقاتی ،سوله آشیانه های بزرگ تعمیر و نگهداری هواپیما ، ابرسازه ها و پل های بزرگ ،سازه سقف بزرگ استادیوم ورزشی ، خطوط انتقال برق و برج ها ، سازه های وسایل شهربازی و ….:

اجزای تشکیل دهنده سوله

هر سوله از یکسری اجزای مختص خود تشکیل شده اند که در این مقاله سعی داریم یکی از اجزای سازه به نام وال پست را شرح دهیم .

وال پست

یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده سوله وال پست است . این قطعه به عنوان ستون و نگهدارنده دیوار سازه عمل می کند وال پست در انتهای سالن نصب می شود مکانی که دیوار سازه در آن جاست . شکل ظاهری این قطعه به صورت تیر یا ستون طراحی شده است و وظیفه آن انتقال نیروهایی است که به دیوار وارد می شود وال پست این نیروها را به صورت متوازن به فریم سازه منتقل می کند که همین باعث دوام بهتر دیوار ها می گردد .

 

 

 

 

 


بزرگترین شرکت طراحی و ساخت سوله

تماس با مدیر فروش
 
جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید
 

 

09199911554 

مهندس عسگریان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سوله در اصفهان , تولید کننده سوله ها , سوله ساز ماهر , ساخت سوله های غیر صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

ساخت سوله قیمت 

کم بودن هزینه ساخت سوله ها در قیاس با هزینه های مصرفی برای ساختمان سازی با کاربری های مختلف، یکی از مهم تزین عوامل افزایش تقاضا براس ساختن انواع سوله می باشد.

قیمت ساخت سوله با توجه به این که ما چه نوع کاربری را مد نظر داریم و قصد استفاده از کدام نوع سوله ها را داریم متغیر خواهد بود.

به عنوان مثال قیمت ساخت سوله برای نوع تیرورقی به مراتب بیش از هزینه ی تمام شده سوله های سبک خرپایی و یو بی ام می باشد . چرا که میزان فولاد به کار برده شده و فوندانسیون این نوع سوله ها بیشتر بوده و پیرو آن هزینه های دیگر هم برای نصب و خاکبرداری و … افزایش می یابد.  و در نهایت ساخت سوله قیمت زیاد تری دارد .

از انواع سوله ها می توان برای ساخت سوله صنعتی استفاده کرد , این نوع سوله ها در صنعت اهمیت زیادی دارند و قیمت ساخت در آن ها مهم است . سازنده سوله با استفاده از متد ها و روش هایی می تواند به ساخت سوله ارزان بپردازد و آن را در کوتاهترین زمان به مشتریان تحویل بدهد .

نکات مهم در ساخت سوله

در فرایند ساخت سوله نکاتی دارای اهمیت وجود دارند که توجه به آن میتواند بسیار موثر باشد . از این رو در این مقاله سعی به معرفی آن ها و مطرح کردن آن ها را به جهت شناخت مخاطبین گرامی را داریم .در این مقاله تلاش شده است تا همه موارد با اهمیت در طراحی و ساخت سوله ذکر شده و اطلاعات مهم به مخاطبین منتقل شود. شاید دانستن این امر بتواند کمک زیادی به حل مشکلات پیش رو در این زمینه داشته باشد.

•توجه به زیبایی  نمای بیرونی و درونی 

•صرفه جویی در برنامه زمان بندی ،

•صرفه جویی در هزینه دستمزد کارگران 

•مقام بودن در برابر پوسیدگی و رطوبت

•صرفه جویی در هزینه دوریز مصالح

•صرفه  جویی در هزینه مصالح 

•توجه به وزن پوشش سوله 

 

 

 

 

 


بزرگترین شرکت طراحی و ساخت سوله

تماس با مدیر فروش
 
جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید
 

 

09199911554 

مهندس عسگریان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سوله با قیمت کم , ساخت سوله صنعتی سریع , نمای سوله , کاربری سوله ها ,
:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله ساز 

از سالیان گذشته ساخت و استفاده از سوله ها در کاربری های صنعتی و غیر صنعتی به دلیل قیمت سوله سازی کم و مدت زمان اندکی که برای بهره برداری از آن ها لازم است ، مورد توجه بسیاری از افراد صاحب مشاغل گوناگون قرار گرفته است.

که در سال های اخیر سوله سازی در تهران  - سوله سازی در اردبیل و سوله سازی در اصفهان و سوله سازی در مشهد به دلیل استفاده از تجهیزات سوله سازی مدرن ، بیش از سایر نقاط کشور ، پیشرفت داشته اند. که این خود گام مهمی در پیشرفت همه جانبه و فراگیر این صنعت در تمامی موارد می باشد .

سوله سازی به عنوان امری تخصصی که نیار به برنامه ریزی- طراحی و محاسبات دقیق علمی و فنی دارد، در تخصص افراد سوله ساز بوده و مردم عادی نمی توانند وارد این حوزه ی تخصصی بشوند چرا که اگر ذره ای خطا در تجزیه تحلیل ها رخ بدهد ممکن است سازه ی مورد نظر از انسجام کافی برخوردار نبوده و باعث ایجاد خسارت های بزرگی به سرمایه گذار و شرکت های مهندسی و …شود.

سوله ساز فرد متخصصی است که دارای اطلاعات علمی در باره ی ساخت انواع سازه ها بوده و قادر به محاسبه ی دقیق علمی برای ساخت و بارگذاری  اجزای مختلف تشکیل دهنده ی سوله ها می باشد.

مهم ترین نکته ای که سوله ساز باید به آن توجه کند اسکلت فلزی ساختمان و به طور کلی متریال به کار رفته در ساخت سازه است , آهن آلاتی که در اسکلت ساختمان به کار می رود باید از جنس فولاد مرغوب باشد و مصالح مصرفی باید درجه یک و با کیفیت بوده و از هر نظر مناسب برای ساخت این سازه ها باشند .

هرچه متریال و دستگاه های جوش و برش و .. پیشرفته تر و از برندهای معتبر باشند کیفیت سازه های ساخته شده نیز افزایش می یابد که این هدف مجموعه و تیم های مهندسی ماست .

 

 

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

مدیر فروش : نوین سوله

 

 

 

09199911554



:: برچسب‌ها: سوله ساز در شهر مشهد , سوله ساز , خرید سوله , سازنده سوله , فروش سوله , قیما سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

قیمت سوله دست دوم

عوامل زیادی بر روی قیمت سوله ها تاثیر گذار هستند که مهم ترین آن ها عبارت است از : 

 

  • زمین محل اجرای سوله:

 زمین سوله و نوع خاک و حتی ضلع شمالی و جنوبی سوله در قیمت آن اثر گذار می باشد. در حالت کلی میزان خاک برداری و زمین در سوله ها بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

  • میزان تراکم خاک:

تراکم خاک در حالت هایی که کمتر می باشد نیازمند به پی ریزی بیشتر و فندانسیون با ابعاد بیشتر می باشد. چرا که می بایست زمین ان در برابر عواملی مانند زلزله مقاومت داشته باشد.

 

  • وزن سوله : 

هر چه میزان فولاد به کار برده شده در ساخت سوله کمتر باشد ، وزن آن ها کاهش می یابد . مانند سوله های خرپایی . بنابراین این نوع سوله ها دارای وزن کم تری می باشند به همین دلیل قیمت کم تری دارند. سوله های خرپایی علاوه بر صرفه جویی در قیمت در سایر موارد دیگر نظیر صرفه جویی در وقت نیز موثر هستند که این موضوع در راستای قیمت سوله دست دوم خرپایی برای مثال سوله دست دوم اهواز هم صادق است.

توان تامین سوله دست دوم آماده و سوله دست دوم در حد نو ،  شاید به علت پیچیدگی بازسازی تعمیرات فرایند ساده ای نباشد . از این رو نیاز است تا با توجه  توان بالای فنی و مهندسی مورد نیاز فرایند بازسازی و ترمیم سوله توسط شرکت های با توان فنی بالا و برخوردار ازنیروی مهندسی انجام پذیرد . 

بنابراین این تامین باید  با بهره گیری از دانش فنی و مهندسی فرایند اصلاح و ترمیم بخش های آسیب دیده در این مرکز با دقت بالا و براساس نقشه سازه انجام گیرد  و اقدامات لازم در جهت ترمیم سازه با نظارت مهندسین مجرب انجام شود.

افراد برای تهیهسوله دست دوم و اطلاع از لیست قیمت سوله دست دوم می توانند به مرکز خرید سوله دست دو رفته و از میان انواع سوله های قابل عرضه ، مناسب ترین آن ها را برای کاربری خود انتخاب کنند. 

 

 جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

 

مدیر فروش : نوین سوله

 

 

 

09199911554



:: برچسب‌ها: قیمت سوله دست دوم مرغوب , سوله های دست دو , سوله دست دو سبک , سوله دست دو اهواز , قیمت سوله کارکرده ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حامد

سوله سبک قوسی 

بهره برداری از سوله ها در کاربری های متنوع آنقدر در میان مردم به ویژه صاحبان صنایع فراگیر شده است که می توان به عنوان صنعتی پر کاربرد در حال حاضر از آن  یاد کرد.

سوله ها انواع مختلفی دارند که هر کدامشان ویژگی ها و خواص منحصر به فردی را دارا هستند. در این میان سوله سبک خرپایی و قوسی از آن دست سوله سبک و ارزان هستند که همان گونه که از این لقب پیداست ، جدای از کاربرد زیادشان ، به دلیل هزینه و وزن پایینشان بیشتر از سایر سوله ها مورد توجه و استقبال بوده اند.

مزایای سوله سبک قوسی

همانطور که گفته شد بهترین سوله های سبک سوله های خرپایی قوسی می باشند. این سوله ها به دلیل وزن کمی که دارا هستند پر استفاده تر نیز می باشند . علاوه بر این مزیت سایر مزیت های سوله سبک قوسی شامل:

•سوله های سبک حمل و نقلی اسان دارند و این مزیت به دلیل ساختار سبک ان ها می باشد.

•زیبایی وتنوع در ساخت این نوع سوله ها توسط سازنده سوله سبک انها را به یک سازه ی بسیار پر مصرف تبدیل کرده است.

•در سوله ارزان و سبک خرپایی امکان جا به جایی وجود خواهد داشت و طراحی به صورت دلخواه صورت می گیرد.

قیمت هر متر مربع سوله سبک بسیار کم تر از دیگر سوله هاست.

 

بی شک هزینه تمام شده در ساخت اسکلت فلزی به پارامتر های زیادی وابسته است . هزینه طراحی اولیه و نقشه برداری برای ساخت اسکلت فلزی ، نوع مصالح به کار برده شده در ساخت اسکلت فلزی، هزینه نصب و اسکان سازه در محل و علاوه بر هزینه حمل و نقل سازه تا محل نصب می تواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت نهایی محصول داشته باشد که باید مورد توجه قرار گیرد و کلیه موارد مربوط به ساخت اسکلت فلزی باید مورد سنجش و بررسی قرار گیرد تا بتواند هزینه نهایی را مشحص سازد.

 

جهت استعلام قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس بگیرید

 

 

 

مدیر فروش : نوین سوله

 

 

 

09199911554



:: برچسب‌ها: قیمت هر متر مربع سوله , سوله سبک , سوله قوسی , سوله فروشی , انواع سوله فروشی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1397 | نظرات ()